Thursday, 12 March 2015

JELOUS.

Assalamualaikum semua.


Hari tu aku wassap balak aku, cerita tentang blog aku ni.
Dia diam je.
Aku terus terang yang aku banyak bebel pasal ex lama aku dalam blog ni.
Dia diam jugak.
Aku cakap lagi aku malas nak delete apa-apa berkenaan ex kapel aku ni.

Balak aku cakap,


"suka hati kamulah. kalau kau sayang aku, kau takkan tinggalkan aku.
Tapi bila tengok-tengok, lawa jugak blog ko kan."


And i was like... 


----


-------


----------


-----------


-------------


-------------------


------------------------
































(0_0)



OKAY. DIA TAK JELOUS... 
hahahahaha!
Baguslah tu. Senang hidup aku.


Senang cerita, aku malas nak padam sebab aku memang pemalas.
Boleh? kekeke..





: terima kasih daun keladi,lain kali datang baca lagi :

5 comments:

yen(toka ziizokukuto) said...

kompom ke tak jeles???lelaki ni kuat jeles jugak laaa,,,cuma dia tak kesah jeee,,,selagi takde effect pape,,,takdela nk bising,,jeles tetap jeles,,tak tunjuk,,haha,,,,,watpe nk tunjuk,,hihihi

YattAkasah said...

haha klu buah ati yatt mesti jeles

Mank Solin said...

Nice, Thanks :D

Lia Irdelia said...

jeles dlm ati... >_^

Mrs.fRss said...

salam..selamt berpuasa.. bdk ijau

copyright@budakijau.do not copy.