Friday, 18 April 2014

TYPO

Assalamualaikum.


Zaman sekarang semua nak cepat ke sampai ramai yang typo?
Ke sibuk menaip waktu drive or makan?
Ahh jangan tipu la korang tak pernah buat,
Tapi kalau korang tak pernah buat bagus sangat-sangatlah sebab aku selalu buat.
Kekeke.. *buat muka innocent ok*





JAHAHAHA =D



Diam ekk, die suruh titew diam. ahaks!



tanda soal pun boleh salah T_T



miss u 5, yeah!!!



Ni paling aku tak boleh tahan gelak.

Adik wa nak bahan wa, wa pun nak bahan dia.
Last-last dua-dua pun samdol.
2x5 je. hahaha!










Suka screen capture benda-benda camni.
Buat aku tersengih kambing sorang-sorang je.
Hahahahaha. *guling atas katil wei*


Jangan bahan aku dengan timbangan mr.sedud bagi ek.
Aku dah makin bambam, sampai dia panggil aku camtu. 
Ish, tapi dia nak sangat panggil aku camtu. tak tahu kenapa. --'


Anyway,
HAPPY BIRTHDAY IBU!
i love u more than anything in this world.
Ibu dah 58h this year, semoga ibu berbahagia selalu, dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang baik dan diredhai oleh Allah S.W.T selalu hendaknya.
Amin. 



: terima kasih daun keladi,lain kali datang baca lagi :

1 comment:

Cik Yatt said...

yatt klu tak drive pn typo.cmne? haha

copyright@budakijau.do not copy.