Monday, 29 August 2011

HAMPER RAYA.

" Saya dengan ini mewakili penyimpan mohor-mohor besar Diraja dengan sukacitanya mengumumkan tarikh hari raya puasa ialah jatuh pada BESOKK!!! "


yey.... raya, raya, raya !!
esok raya. lalalalala ~
walau badan penat sekali pun, 
berbaloi je rasanya.
dan memang betul, hari ni last bersahur.
amin...
syukur sebulan berpuasa telah pun berakhir.


ok, macam mana persiapan raya anda semua ??
saya dh siap berkemas pun.
fuuhhh.... haha
ponek botoi..! (penat betul)


my abah balik ke rumah hari ni.
sempatlah jugak berbuka bersama tadi.
ehh anda ingat lagi tak entry hamper raya ni ??
haa.. abah mesej beritahu dia nk bg hamper kan ??


sebaik pulang je abah ke rumah, saya buat tak tahu je lagi.
yelah, tengah sibuk memotong itu ini di dapur.
sekali abah bawa masuk hamper gedabak.
i though just one hamper,
tapi sampai empat.
waa.. memang betul la my abah tak main-main nk bg hamper. hihik!


so jakun yg baru first time dapat hamper di hari raya,
terus capai kamera digital sengkeknya lalu mengambil beberapa keping gambar.
chewaahh..
konon excited ni. 
muahahahahaha...










inilah hamper yg saya menangi sempena aidilfitri ini.
wahahahaha..
ok, berhenti gelak.
nk raya jgn meroyan.
dihari raya ini marilah kita bermaaf-maafan.
maaf semua andai terkasar bahasa terkutuk sini sana.
saya cuma manusia biasa.
moh kite mengumpul duit raya banyak-banyak.
jangan lupa beritahu saya jumlah duit raya yg diperolehi ok ??
bhahahaha...


sila la mencuci mata dengan kek coklat yg kami sediakan.
maaf, sebelum sempat anda sampai ke rumah untuk merasa,
bandi (abang sulung) dh habiskan separuh dari kek.
selebihnya masuk perut saya dan puteri gayung. (adik) 
SELAMAT HARI RAYA SEMUA! ^_^











lauk berbuka kami yg terakhir ramadhan kali ini.
sup ekor.


: terima kasih daun keladi,lain kali datang baca lagi :

5 comments:

Cik Ca'ah said...

hahaha
selamat hari raya!
baru ingat nak mintak kek sikit
dah nak abis rupanya
^^

Mialia said...

hamper... ksi sikit.. lalala~

cik sakdi said...

lagi best ko gtau bapak kau..post sket kat aku. hehehe cian den. :D raye wehhh

tehais said...

selamat hari raya!

iMBobo said...

penyimpan mohor besar raja-raja kan?hehe.. byknye hamper, nak sikit hehe

copyright@budakijau.do not copy.