Saturday, 13 August 2011

BOLEH MENIPU TAK??







abah      :  ko ada duit tak nk baiki motor?
fara       :  ada sikit. SIKIT jelah. (bohong!)
abah      :  nanti abah transferkan. berapa ko nk?
fara       :  berapa yg mampu jelah bah. janganlah dua angka. bg la tiga angka. ngagagaga ~



=========================================================================



ibu      :  ko nk ke mana ni?
fara     :  keluar dengan kawan je bu. (tipu sikit je)
ibu      :  kawan mana ni? lelaki ke perempuan.
fara     :  dia dua-dua boleh jadi bu. ibu nk dia jadi perempuan ke lelaki?




=========================================================================




fara       :  bandi, teman i jumpa kawan boleh?
my bro  :  i ? puihh! kawan ko ramai ke tak?
fara       :  sorang je. kn tak elok berdua-dua. kihkihkih!
my bro  :  kenapa tak elok pulak? (tak mengerti lagi)
fara       :  sebab kami berlainan jantina. ngeee ~
my bro  :  oh, lelaki. apa? kawan ? ko kerat jari kelinking aku kalau ko dengan dia kawan.
fara       :  kami berkawan la (tipu). tapi sebelum ni lah. ^__^
my bro  :  bayar aku sejuta, aku teman.





=========================================================================





** on the phone **

my lil sis   :  fara, esok datang sekolah aku. aku outing.
fara          :  boleh. pukul berapa?
my lil sis   :  pukul 12. belanja aku lunch.
fara          :  boleh. (pembongak) 
my lil sis   :  err.. ko baru terhantuk kt mana ni ? macam tak boleh dipercayai je. boleh ke? ko BELANJA aku ??
fara          :  boleh, tapi sandiwch satu box kecik tu dh la. cukup kan ?





=========================================================================





friend    :  fara, kita jumpa pukul 3 tau. boleh tak keluar ?
fara       :  boleh. tapi pukul 5 la.
friend    :  kenapa pulak pukul 5, tak boleh lepak lama-lama.
fara       :  aku tolong mak aku masak. (bohong....!)
friend    :  ko ingat aku bahlol sangat ? ko bg aku alasan lain boleh tak.?




=========================================================================




lelaki     :  kenapa i call u tak angkat?
fara       :  saya tak sedar kamu call tadi.

 ** truuutt.... truuttt.... truuuttt....... **

lelaki     : tak angkat jugak.
fara       : oh, lupa. speaker saya rosak wak. sorry ye. (kelentong)




=========================================================================




tak salah kn saya menipu sikit-sikit ?
SIKIT-SIKIT je pun. hehek!
ala, halalkan la dosa saya tu dibulan yg mulia ni.
mari kita bermaaf-maafan. :)
yey!!  ˙00⇂ ɐʞƃuɐ ıɐdɐɔuǝɯ ɥɐpns ɹǝʍoןןoɟ
haruslah berbangga dan bersyukur. terima kasih semua.




: terima kasih daun keladi,lain kali datang baca lagi :

13 comments:

Yan Scards said...

tipu sunat xpe..ha ha

dzafira said...

Tahniah sebab follower dah cecah 3 angka... Org di sini jugak la masih 2 angka je lagi... hukhuk

sleeping_maniac90 said...

bohong sikit2 xpe hahahaha..
tahniah da cecah 2 angka..

ade2mama said...

xelok tpu2..masuk nelake

Siti Suriani said...

boley lak cmtu ek. haha

budakijaupendek said...

Yan Scards : takpe kn2 ? haha.



dzafira : hehe, takpe wak. rajin2 la blogwalking :)

budakijaupendek said...

sleeping_maniac90 : ramai yg cakap takpe ni. haha, ala..followers kmu lg ramai. hihik!




ade2mama : uiks.. ok2. tak amalkan dh. =)



Siti Suriani : ikutkan tak boleh, tp ikut rules sy boleh je. hee..

alif haris said...

hehehe tak baik menipu :)

Cik Ca'ah said...

ayok tatayok!
tak baik ooo tipu
haha

budakijaupendek said...

ali haris : tak baik ek? nampaknya sy sedikit nakal la mcm ni. hehek.



Cik Ca'ah : sy memang tak baik. nakal sikit. ngehehehe

cik sakdi said...

ala tipu sikit je tuu.. xteruk lg tu. haha

Lea IsNaw! said...

x suke menipu
sebab selalu terkantoi
sob3

budakijaupendek said...

cik sakdi : memang. tipu sikit berdosa sikit je kot. ^_^



Lea Isnawi : hehe, so jgn menipu tau! =)

copyright@budakijau.do not copy.